|
[1.0 TSI] Durabilidade e Relatos
|
|
03/02/2021, 20:43
|
|||
|
|||
|
RE: [1.0 TSI] Durabilidade e Relatos
Bora atualizar esse tópico tão importante para todos que procuram avaliações do carro?
Move 2015/16 - 115.000 km Manutenção padrão de óleo, filtros, pneus, pastilhas e discos feitas de acordo com a kilometragem e necessidade. No começo de 2019, quase que como uma manutenção obrigatória mais cedo ou mais tarde para os ups tsi dessa época, foi feita a troca dos bicos após meses usando com o alerta aceso no painel. O turbo acionava mais tarde, mas o consumo não foi maior no perÃodo. Sempre atentar na hora da troca para escolher o modelo de bico mais atualizado. Muitos usados a venda usados por aà são os problemáticos. Trocando pelo bico bom não será mais um problema. Sempre com etanol para a cidade e gasolina para trechos longos em viagens. Sensacional como sempre. Cerca de 12/15 no etanol e 16/21 gasolina (cidade/estrada). Abraços! |
|||
|
25/01/2022, 18:59
|
|||
|
|||
|
Atualizando mais uma vez:
128 mil km Feita troca da correia dentada aos 120. Deveria ter feito antes pela data e não pela km recomendada, já estava bastante ressecada. Fora isso só óleo, filtros e pneus. Continua sensacional. |
|||
|
26/01/2022, 16:29
|
|||
|
|||
|
Olá pessoal.
Sobre os VW up! TSI tenho dois relatos: 1º: Comprei 0km em 17/11/2016 um Move up! TSI 2016/2017, fiquei com ele até 18/04/2018, rodei 37.500 km e não tive problema nenhum com o carro. 2º: Depois de ter outros modelos (todos VW, Polo Sedan 2.0 Comfortline 10/11, Passat 2.0 TSI 11/11, Move up! MPI 16/16) voltei ao up! TSI, desta vez um Move up! TSI 2015/2016, comprei usado em 28/10/2020 com 49.500 km, hoje após pouco mais de 1 ano e 2 meses está com 76.200 km e tudo na mais perfeita ordem. Até mesmo os pneus ainda são os originais (datados do final de 2015), os sofrÃveis Goodyear Duraplus 175/70/14, acredito que chagam até os 90.000 km, pois uso o carro mais em rodovias de excelente pavimento (Região de Campinas - Bandeirante e Anhanguera). Enfim, levando-se em conta minhas experiências, nunca tive problema algum com os VW up! que tive/tenho. Compraria um mais novo de olhos fechados! Até mais. Volkswagen Move up! TSI 2015/2016. |
|||
|
27/06/2022, 22:13
|
|||
|
|||
|
Fala pessoal!
Eis que faço minha triste e última postagem sobre a durabilidade do TSI. Me desfiz do meu aos 135.000 km, sem qualquer problema mecânico até o momento. Os ventos e a necessidade de um veÃculo um pouco maior me levaram para outro modelo, mas a pegada do UP me obrigou a escolher um Sandero RS kkk. Mas é isso, experiência de total satisfação em todos os km rodados. Bem cuidado esse motor vai longe. Mas tem que ser bem cuidado mesmo. Usados sem procedência são um risco. O novo dono do meu terá a sorte de encontrar um raro caso usadinho que não passou por mãos perigosas. Abraços e feliz 20 km/l a todos os donos! |
|||
|
18/05/2026, 22:08
|
|||
|
|||
|
Recommended 2026-27 News Info
To the lady talking about lively tech, political justice, ed tech, italian political parties, business tech, haptic technology, high tech, cassell coliseum, car wash for sale near me, dictator's handbook, I highly recommend this at bing on news in 2026-27 info or high technology, political legitimacy, megan roach political party, mimo technology, vatech, business services, power in politics, cnn news politics, limited company, kyrsten sinema approval rating, on top of this my response on news in 2026-27 forum together with tech lab, new gadgets, industrial maintenance technician, caweb sba gov, asma khalid, information technology degree, new patriotic party, elon musk political affiliation, politics news now, arend lijphart, bearing in mind this use this link about news in 2026-27 forum which is also great. Also, have a look at this updated news in 2026-27 site bearing in mind ai technology, herschel walker primary, science and technology, industrial maintenance technician, computer tech, new tech gadgets, brooks and capehart today, home based business, josh mandel senate, eurasia group, not forgetting sites such as this for beginners for news in 2026-27 link bearing in mind lloyd bentsen, most corrupt politicians in the world wikipedia 2021, campaign signs, political values, libertarianism philosophy, and sell about for good measure. Check more @ Top Rated 2026-27 News Site fd7e8eb
|
|||
|
27/05/2026, 15:04
|
|||
|
|||
|
Great Outcall Massage Guide
In reply to the man talking about body massage female to male near me, body massage ladies therapy, men massage with women, female spa massage, full body massage by female to male near me, women want massage, ladies spa day near me, body massage near me for female, women massage twitter, women's massage spa near me, I highly recommend this new outcall massage link or ladies body massage at home services, body massage oil for ladies, male to female body spa near me, urban clap female massage, massage for older women, ivanka massage, female head massage, menopause massage therapy, female belly massage, body massage with female near me, not to mention this get more information about outcall massage site and don't forget best massage for menopause, personal massager for her, nicole miller sport foot massager, lady giving massage, female massage therapist for male at home, two men massage woman, renpho leg massager for circulation and relaxation, woman stomach massage, womens foot massager, massage therapy by beth, on top of this top outcall massage blog which is also great. Also, have a look at this high rated outcall massage site together with female spa therapist near me, massage spa at home by female, massage woman chest, woman foot reflexology, body massage male to female near me, best foot massager for swollen feet, ladies and ladies massage, massage envy male masseuse, massage for men by women at home, ladies massage near me, bearing in mind this the full report about outcall massage url not forgetting sites such as massage women twitter, lady giving massage, massage spa at home by female, female getting a massage, female massager for home, and description about for good measure. Check more @ Best 2026-27 News Guide 665125f
|
|||
|
27/05/2026, 23:44
|
|||
|
|||
|
High Rated Outcall Massage Tips
For the people talking about body massage ladies to gents, female to female massage at home, foot massager for women, pretty woman massage, lady giving massage, thigh massager, body massage at home female to male, body massage female to male home service, massage by women near me, a female massager, I highly recommend this on yahoo for outcall massage link or female ayurvedic massage, renpho leg massager for circulation and relaxation, massage for older women, personal female massage therapist, deep tissue massage for women, top shoulder massager, healing massage for women, male to female massage therapist near me, female body massage, massage for women near me, which is worth considering with this that guy for outcall massage advice not to mention male to female massage service, female body massage, relax ladies massage therapy, hypervolt leg massager, women to men massage at home, vonda massage, full body massage by female near me, urban company massage for women, massage therapist female near me, mobile female massage therapist, and don't forget this high rated outcall massage site which is also great. Also, have a look at this more helpful hints for outcall massage blog as well as female massage therapist at home near me, lady getting a massage, spa day for pregnant ladies near me, massage women's feet, pink ladies massage, finger massager for women, malay women massage, home massage service by female, leg shaping massager, ladies body massage near me, not forgetting sites such as this new outcall massage link on top of woman getting full body massage, female to male full body massage, female to female full body massage, foot massage in third trimester, woman receiving massage, and at bing about for good measure. Check more @ Top Rated Outcall Massage Guide 9cdfd7e
|
|||
|
« Anteriores | Seguintes »
|
| Tópicos Similares | |||||
| Tópico: | Autor | Respostas: | Visualizações: | Última Resposta | |
| Durabilidade do motor | Danilo de Souza Lucas | 16 | 22.792 |
10/10/2022 12:22 Última Resposta: eduardo.jalaim |
|
| Câmbio manual - trocas problemáticas (relatos) | Antonio Fernandes | 112 | 197.760 |
07/08/2017 21:37 Última Resposta: edsonmassao |
|
Usuários visualizando este tópico: 1 Visitantes

Pesquisar
Lista de Membros
Calendário
Ajuda

-